Zwroty
ZWROTY W SKLEPIE STACJONARNYM
Produkty zakupione w salonie Magia Wnętrz podlegają zwrotowi w terminie do 7 dni od dnia dokonania jego zakupu.
Zwrot odbywa się tylko i wyłącznie na kartę podarunkową Magia Wnętrz.
DODATKOWE WARUNKI ZWROTU LUB WYMIANY:
Produkt nie ma jakichkolwiek znamion użytkowania.
Produkt musi posiadać przymocowane do niego na stałe oryginalne metki.
Jeśli zakupiony produkt był zapakowany, to powinien znajdować się w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu.
Produkt zwracany nie może być artykułem ze stwierdzoną przy zakupie wadą fizyczną, uszkodzeniem lub niepełną wartością.
Warunkiem dokonania wymiany lub zwrotu jest przedstawienie nieuszkodzonego i czytelnego paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
Artykuły przecenione oraz kupione w promocji nie podlegają zwrotowi.
TERMIN:
Zwrotu można dokonać w terminie maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez konsumenta zamówienia, z potwierdzeniem dokumentu zakupu (paragon) i wypełnionym FORMULARZEM ZWROTÓW.
W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, na poniżej podany adres, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
SALON MAGIA WNĘTRZ
Ul. Słowackiego 1, 32-640 Zator
z dopiskiem ZWROT
WADLIWE PRODUKTY:
Zadzwoń pod numer 513891100 lub wyślij e-mail na adres zamówienia@salonmagiawnetrz.pl
Należy pamiętać, że zwracane artykuły muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone.
Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.